
Issam Harit
“Elke dag is anders en dat maakt het juist leuk”
Issam voelt zich helemaal thuis bij Brabant Water na 2,5 jaar in het Klant Contact Centrum (KCC) 1e lijn. Zijn werk draait om het beantwoorden van klantvragen over storingen, watermeters en lekkages. “Je weet nooit precies wat voor vragen je krijgt, en dat maakt het werk zo afwisselend. En het mooiste? Bijna iedereen hangt tevreden op, nadat je ze hebt geholpen.”
Een vliegende start
Issam kreeg bij zijn start bij Brabant Water een intensief inwerktraject, met trainingen van systeemgebruik tot gespreksvoering en de speciale vraagbaaktraining. Alles om ervoor te zorgen dat klanten zo goed mogelijk worden geholpen. “Normaal duurt het een jaar voordat collega’s volledig ingewerkt zijn, maar ik had alles al binnen zeven maanden onder de knie.”
Naast zijn dagelijkse werkzaamheden denkt Issam ook mee over de ontwikkeling van een nieuwe app. “Met deze app kunnen we op afstand met de klant meekijken, zodat we hen nog beter kunnen helpen. Ik mag meedenken over welke functies er allemaal in moeten komen en dat is supertof om te doen.”
Klantcontact en teamgevoel
Issam vindt het mooiste aan zijn werk de tevreden klanten én de fijne werksfeer. “Bijna iedereen is vriendelijk en boze klanten komen maar zelden voor. Het geeft veel voldoening als je iemand echt goed hebt kunnen helpen.” Ook zijn team maakt het werk extra leuk. “We hebben een hecht team waar iedereen elkaar helpt. Dat maakt alles nog plezieriger.”
Toekomst bij Brabant Water
Issam zit goed op zijn plek, maar kijkt ook naar de toekomst. “Ik wil zeker doorgroeien. Bij Brabant Water zijn er genoeg kansen om je verder te ontwikkelen, en dat geeft me veel vertrouwen.”
Wil jij net als Issam werken in een afwisselende functie, klanten helpen en meedenken over innovatieve oplossingen? Bekijk onze vacatures en ontdek jouw mogelijkheden bij Brabant Water!